2015. december 31., csütörtök

Személyes...

Sziasztok!
Tudom az elmúlt időben kicsit megint eltűntem, de az az igazság, hogy nem is igazán volt időm körmöt festeni és nem is volt olyan amit úgy éreztem, hogy feltétlenül mutogatnom kellene. Újdonságoknak is híján voltam, mivel spóroltam nagyon. Tudtam, hogy mit szeretnék már régóta és úgy döntöttem, most vagy soha itt az idő. Kiszámoltam és minden pénzemet félretettem, dolgoztam, és december 28-án megvalósítottam egy régi vágyamat. Megvettem magamnak az első laptopom!☺
Tudom ez sokaknak nem jelent akkora nagy élményt, de én aki nem rendelkezem állandó keresettel, és rengeteg ideig kuporgattam rá, most hihetetlenül boldog vagyok miatta.
Legfőképp örülök,hogy végre van egy olyan felület amit csak én használok(többnyire, mert azért a család is kipróbálhatja☺), másrészt pedig mert akkor veszem elő amikor úgy tartja kedvem, nem kell senkire sem várni a sorban, ha internet közelbe szeretnék jutni, nem kell bezárni a bloggert mert más ül a géphez, és nem kell a koleszban mindenkivel egy gépteremben lenni ahol rendszeresen mindig nézi a másik, hogy mit csinálsz, illetve 9-kor kisöpörnek mindenkit.
Egyszóval ez nekem egy ilyen alkotói szabadságot jelképez, és az elmaradásaim is igyekszem pótolni, illetve pár bejegyzést előre megírni, az ilyen kihagyások elkerülése végett.

Boldog új évet kívánok mindenkinek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése