2015. november 8., vasárnap

Pazarlós bejegyzés + Új kihívás

Sziasztok!
Ez eredetileg egy elég szomorkás poszt lett volna, de mivel annyira nincs most kedvem nyavajogni vagy lelkizni, így továbbgondoltam, az egész irományom, és arra jutottam, inkább meginvitálom a kedves bloggerinákat egy újabb kihívásra. Aminek a neve (El)használtam kihívás lesz. Na de egy kicsit jöhetnek a háttérinformációk.
Ugye mindenkinek ismerős, hogy mikor beköszönt az ősz, ideje a nagytakarítás elkezdésének. Én ezen tegnap túlestem. Nem vagyok egy rendetlen típus, sőt! Inkább ahhoz értek, hogyan dugdossam el olyan helyekre a dolgaimat, ahol sosem találom meg.
Így történt ez most is. Találtam egy rakat olyan dolgot amiről teljesen elfelejtettem, hogy megvannak még és talán jó lenne elhasználni őket.
Ez most főleg sminkek tekintetében nézve szomorú, hiszen ami lejár, beszárad stb., attól érzékeny búcsút kell venni.
És most jöjjön egy nagyon szomorú kép:
Nálam ők a kidobásra ítélt termékek most sajnos. Jól látható, hogy a legtöbb Avon termék, de van itt minden mi szem szájnak ingere. Szinte minden szépségkategóriából van kidobásra ítélt dolog, például alapozó, szempillaspirál, szemkörnyék ápoló, szemfesték körömlakk.
Ha össze akarnám számolni ( de elhihetitek, hogy nem akarom tudni a pontos összeget) akkor most konkrétan látszódna, hogy több mint 5000 forintot dobtam ki az ablakon a semmire.
Így úgy döntöttem, hogy megálljt parancsolok magamnak.

A kihívás neve: (El)használtam kihívás
Lényege: Vegyétek elő a régi szépségápolási termékeiteket, amiket félretettetek mert volt jobb vagy újabb, és használjátok azokat! Nem kötelező feltétlenül elhasználni őket, de nyilván ez lenne a cél:)

Időtartama: 2015.11.10-2016.01.10.

Két hónap alatt próbáljátok meg a lehető legtöbb terméketeket elhasználni, és havonta egy egy bejegyzést írni róla, hogy hogyan haladtok a kihívás teljesítésével.
Ha nincs blogotok de szeretnétek csatlakozni, kedveljétek a blog Facebook oldalát (itt tudod kedvelni :) ) és minden határidőkor megosztok egy képet vagy magát a bejegyzést, hogy én hogy haladok, az alá pedig posztolhatjátok saját képeiteket! Egyenlőre még úgy gondolom ne legyen tétje a dolgoknak, de lehet, hogy addig még meggondolom magam és a legszorgalmasabbat jutalmazom valamivel, szóval hajrá csajok!:)

Az első bejegyzés határideje: 2015.12.15.
A második bejegyzés határideje: 2016.01.15.

A kihívás végén pedig jutalmazzátok meg magatok egy sütivel, hogy nehogy újabb felesleget vásároljatok a piperetáskába vagy a fürdőszobába!☺

Kérlek titeket, hogy aki szeretne résztvenni a kihívásban az jelezze egy kommentben és linkelje be a blogját is, hogy nyomon tudjuk követni!:)

Sok sikert lányok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése