2015. július 17., péntek

Pálmafa

Sziasztok!
Már elég régen volt mani a blogon úgyhogy úgy döntöttem ez lesz a következő bejegyzés témája.
Elég sok új dolog volt amitől idegenkedtem eddig még manikűrözés terén is, és úgy voltam vele, hogy én szeretek mindent kézzel festeni, hál istennek szerintem ügyes is vagyok hozzá, szóval ez nekem épp elég volt eddig. Egy ideje viszont sorban próbáltam ki mindent, és büszkén jelentem mindegyik sikerült.!☺ Most ezt az átmenetes naplemente manikűrt készítettem el pálmafákkal.
Szerettem volna valami igazán helyes nyárias körmöt csinálni. Szerintem sikerült.

Felhasznált lakkok:

1.Catrice Ultimate Nail Lacqer - sajnos a száma már lekopott:
(Rossmann♦899.-)
Ez egy régebbi lakkom, valószínűleg már nem kapható ez az árnyalat, viszont ahogy láttam egy hasonló szín a jelenlegi kollekcióban is szerepel, ezért merem ilyen biztosan kitenni ide is. Keressétek nyugodtan a drogéria polcán, ugyanis nagyon megbízható lakkok!:)

2.Moyra Gel Look - No. 944 Chantal:
(Aden Shop♦610.-)
Egy előző posztomban(itt megnézhetitek -->Romantikus dög) már áradoztam egy-két sort róla. Azóta azonban még jobban szeretem. Mivel alapszínről beszélünk, szinte minden manikűrömnek része, így biztosan mondhatom, hogy könnyű kezelni, jól fed, már nagyon sok fogyott belőle de állagát tekintve még mindig tökéletesen használható,nem sűrűsödik.

3.Essence The Gel Nail Polish - 13 Forgive Me:
(Müller, Rossmann, DM♦549.-)
Ha jól emlékszem valamelyik magazinhoz volt ajándék az új Essence lakk. Két szín közül lehetett választani, egy élénk piros és ez a baba rózsaszín árnyalat. Amikor felkentem az volt az első gondolatom, hogy nekem ebből kell még! *.* Azóta is töretlen a sikere, csak ajánlani tudom!:)

4.Aden díszítő körömlakk No. 12 Black Pearl:
(Aden Shop♦440.-)
Ez egy enyhén ezüst csillámos lakk,ami ugyan most itt a képeken nem látszik,de nagyon feldobja a pálmafákat.Tökéletesen teljesít, mint az összes többi díszítőlakkom a márkától.Régóta szeretem az Aden lakkokat mert szerintem nagyon kedvező áron nagyon profi körmöket lehet velük készíteni, csakúgy mint a sminktermékekkel. Így hát nem csoda, hogy tűkön ülve vártam míg kijön az új Gel Effect kollekciójuk amiből jó pár van a kívánságlistámon, és biztos vagyok benne, hogy amint sikerült beszereznem, megmutatom őket nektek is!:)
Catrice  Ultra Stay & Gel Shine Top Coat:
(Rossmann♦1199.-)
Szintén a fenti bejegyzésben említettem ezt a lakkot, és hihetetlenül meg voltam vele elégedve, de mostanra azért kiütköztek az apró hibák. Buborékosodik. Tönkretéve ezzel egy manikűrt amivel rengeteget dolgoztam... Úgyhogy tovább keresem a tökéletes fedőlakkot. Tippeket szívesen vennék!


A Moyra és az Aden termékek széles választékát megtaláljátok különböző fodrászkellékes boltokban, illetve érdemes ellátogatni a megújult webshopjukra( ha valaki az említett két körömlakkot keresi, ezeknek már belinkeltem az oldalprofilját, ha rákattintotok a beszerzési helyre és árra egyből az oldalra visz a kis link ☺) ahol Augusztus 31-ig újra regisztrálási akció van, ami  a következőket jelenti:
  1. 2.500 forint feletti vásárlásnál egy "Aden" Stühmer csokoládét kaptok ajándékba.
  2. 5.000 forint vásárlás felett limitált szériás Aden papírtáskát tudhatok magatokénak.
  3. 10.000 forint vásárlás felett pedig egy Swarovski-Elements 8,2 mm-es kör alakú fülbevalót csomagolnak ajándékként a rendelés mellé.
  4. Plusz pont, hogy nem találkoztam még olyan webshoppal ahol ilyen alacsony árnál(2.500 forintos rendelés) ingyen postáznak(egyébként ez alatti összeg esetén 990 forint a postaköltség),szóval már csak ez is mozgatja az ember fantáziáját, hogy nem kell feltétlen horribilis összegeket kiadni, illetve csoportosan rendelni.
Itt is a link ha valaki nem találja: www.adenshop.hu

Manikűr:

Ki festett már pálmafát?:)
Hogy tetszik a manikűr?
Örömhír: Készül a blognak egy Facebook oldal majd utána egy nyereményjáték, mit látnátok a nyeremények között szívesen? Esetleg Aden termékeket?:)
Szívesen veszem, ha megosztjátok velem a véleményeteket.;)

6 megjegyzés: