2015. augusztus 4., kedd

NYEREMÉNYJÁTÉK Első felvonás!

Halihóó!:))
Mint ahogy azt korábbi posztban is megemlítettem már, készültem egy nyereményjátékkal, amiből időközben három lett. Igen jól hallottátok, három nyereményjáték lesz mégpedig közvetlenül egymás után. Az apropója pedig nem más, mint a blog Facebook oldalának létrejötte, illetve az, hogy még nem csináltam hasonlót, és most úgy döntöttem, épp itt az ideje.
Tegnap délután már tettem ki egy képet a Facebook oldalra, hogy milyen helyes kis dobozokat találtam az ajándékoknak. Három csomagot állítottam össze, mivel addig kerestem a tökéletes ajándékok után, míg már azt sem tudtam mit válasszak. Tipikus. Hát ez a három csomag története.
A sorsolás menete:
  1. A sorsolást én végzem el, a feltételeket teljesítő versenyzők között.
    Úgy gondolom, hogy amíg győzöm kis papírcetlikkel, addig sokkal hangulatosabb és izgalmasabb így a játék.
  2. A nyertesnek a megadott e-mail címen ( szilvapudding@freemail.hu) kell felvennie velem a kapcsolatot, ahol egyeztetjük, hogy hová érkezzen a csomag.
  3. A kisorsolt embereknek jelentkezni kell legkésőbb 1 héten belül a nyereményükért, különben az új gazdára talál majd, szintén egy sorsolás keretein belül.
A játék menete:
  1. Egy doboz megnyerésére másfél hét áll rendelkezésre, mikor ez az idő letelt, a játékban résztvevők között kisorsolom a szerencsés nyertest, és ezután fedem fel, mit is rejt a következő meglepi doboz. Csak mert így izgibb☺
Amit tenned kell, ha meg akarod nyerni a csomagot:
  1. Kedveljétek az újonnan létrehozott Facebook oldalt.
  2. Az oldalon mindig fent lesz az aktuálisan megnyerhető csomag képe, ezt kell majd megosztani, hogy terjedjen a híre a nyereményjátéknak☺
  3. Végül pedig nagyon kíváncsi vagyok a ti véleményetekre :) milyen lakkozási technikát, látnátok szívesen a blogon? Írjátok meg kommentben a megosztandó kép alá, hogy tudjam,mi az amivel a ti kedvetekben is tudnék járni.;)
  4. Ezek lettek volna azok a feltételek amiknek összességével nevezhettek a nyereményjátékra. Úgy gondoltam biztosítok egy plusz lehetőséget is, így tehát aki ezt is teljesíti annak a neve kétszer kerül a kis kalapba.
    Ez nem más mint az instagram követés. @adricseh néven értek el ezen a közösségi portálon (ahol szintén szoktam manikűröket megosztani, van mikor olyat ami a blogra nem kerül fel ezért gondoltam, hogy érdemes ott is követni).
    Aki bekövetne az írja meg majd, hogy milyen néven tenné ezt, ugyanis mindenkit visszaigazolok de sajnos van olyan ember az életemben akinek nem szeretném nyilvánossá tenni  a profilom így ezért inkább visszaigazolok mindenkit én, rendben?:)
Facebook oldal(itt megtaláljátok a megosztandó képet is☺) : https://www.facebook.com/plumpuding
Instagram profil: https://instagram.com/adricseh/

Ésss akkor lássuk az első csomagot!

Az első csomag tartalma:
- A csomag ebben a hihetetlenül aranyos kis vintage hatású dobozban fog megérkezni a szerencsés új gazdájához.
- Treaclemoon testápoló - sweet blueberry memories 60 ml.
- Rimmel London x Rita Ora körömlakk - 300 Glastonberry árnyalat.
- Avon BIG&DARLING Dúsító szempillaspirál.

A játék időtartama: 2015.08.04-2015.08.13
Eredményhirdetés: 2015.08.14(Péntek)

 Remélem tetszik a nyereményjáték első felvonása és, hogy sokan részt vesztek majd a játékban!:)
Szép napot!:)

6 megjegyzés:

  1. Sziaaaaa! :)

    Lájkolom a Facebook oldalt Noémii Somogyi néven és meg is osztottam. :)
    https://www.facebook.com/noi1322/posts/1018464204876508?pnref=story

    Én személy szerint bármilyen technikára kíváncsi vagyok, nincs olyan, amire még jobban, mint a többire. Minden manikűrös technikát imádok. :))))

    És instán is követlek @noemisomogyi néven. :)

    Nagyon szuper a csomag és köszi a játékot! A blogodra még csak most találtam rá az egyik Facebook csoportban. És remélem, hogy itt is lehet jelentkezni nem csak Facebook-on, mert láttam, hogy sokan a kép alatt jelentkeztek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!:)
      Igen igen instán már láttalak!:)
      Kérlek, téged is, figyelj rá, hogy a megosztásod nyilvános legyen, mert különben az a helyzet áll fennt mint most, hogy látom.
      Láttam, hogy te is nagyon szép manikűröket készítesz!:)
      Örülök, hogy tetszik a játék. Melyik csoportban találtál rá a bejegyzésre.?:)
      Igen ide is írhatsz itt is látom.:)

      Törlés
    2. Átállítottam a megosztást, de nincs olyan opcióm, hogy nyilvános, csak olyan, hogy ismerősök ismerősei, de készítettem egy képernyőképet, hogy megosztottam
      https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t34.0-12/11846124_1018482901541305_572856518_n.jpg?oh=dbf4fa12e9fd9a1d44968f2941e26346&oe=55C30976
      Remélem így látod. :)

      A Pepecs - Körömlakkok és más csajos dolgok csoportban azt hiszem, de lehet a Fashion & Beauty bloggerekben. :)

      Törlés
    3. Köszönöm hogy lefotóztad, kedves tőled:)
      Örülök, hogy játszol te is.:)
      Valószínűleg a Pepecs volt a "bűnös":)

      Törlés
  2. Szia! Inkább itt jelentkezem. :)

    Nóri Korán néven követem a facebook oldalt, és ezen a néven is osztottam meg: https://www.facebook.com/noree.koran/posts/1017834584894471?pnref=story

    Instagramon norcsoo_ néven követtelek be. :)

    Igazából engem bármelyik technika érdekel, hiszen mindannyian másképp csináljuk. :) Imádom a körmöket, a blogon is ez kap a legnagyobb teret nálam, így bármilyen technika is legyen szóban, mindig tanulunk valamit egymástól. :)

    A nyeremény szuper, erre a spirálra már régóta kíváncsi vagyok, a doboz pedig extra cuki! :)

    Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindent feljegyeztem a kis noteszembe és természetesen felírtalak a játékba is.:))
      Sok sikert hozzá:))

      Törlés