2015. október 24., szombat

Rossetti Bizsu Kívánságlista

Sziasztok lányok!
Emlékeztek még a Pixibag nyári különkiadására? Nos ez több szempontból is fontos. Egyrészt mert olyan dobozkáról beszélünk ami valljuk be elég szuperül sikerült, másrészt mert akkor szöget vert a fejembe valami, ami azóta sem hagyott nyugodni. Ez nem más mint a Rossetti Bizsu. Az égnek nem akartam megérteni, hogy hogyan fogom én viselni ezt a kapott hajpántot. Sehogy sem akart tetszeni a hajamban. Aztán jött a kis unokahúgom, és a gond meg is oldódott. Virult benne, és imádta hordani, én meg örültem a fejemnek, hogy de kis ügyes gyerek vagyok, most ezt is megoldottam. Aztán a Rossmannban járva egy egész polcnyi Rossettivel találtam szembe magam, és elhatároztam, hogy én már csak azért is utánanézek ennek a márkának. Azt viszont hozzá kell tennem, hogy nagyon makacs tudok lenni, ha engem valami nem fog meg akkor az nem fog meg és kész. Többet azzal nem foglalkozom. Ezért számít hatalmas kivételnek a Rossetti és ezért szentelek neki egy posztot, ugyanis hihetetlenül pozitív csalódásról van szó az esetemben.
Pár dolog nagyon megragadott az őszi kollekcióban, mikor futva átnéztem az oldalt, ezekből állítottam össze egy amolyan kívánság listát:)

Adrienn karperec:
Az a vicces, hogy nálam tényleg mindig úgy működik, hogy vagy tetszel vagy nem és pont. Ő pedig elsőre megragadott mert imádom az ezüstöt és a karpereceket, minél letisztultabb formában. Aztán megláttam, hogy a karperec fantázianeve Adrienn. Na hát onnantól kész voltam, ugyanis a becenevem Lina ami természetesen kiskoromból maradt meg legfőképp, de a keresztnevem Adrienn.
Nem hiszem, hogy tovább kell magyaráznom a dolgot.:)
 Link a karperechez: http://rossettibizsu.hu/adrienn-karperec-arany-ezust.html

Hermatit levelek hajcsat:
Mostanában nagyon tetszik a felkontyolt haj minden formában. Megpróbálom szerintem ezzel minél jobban a nőies oldalam kihangsúlyozni tudat alatt. A Glamour napok alatt beszerzett rózsaszín kötött felsővel és egy alsó banánkonttyal tudnám ezt a csatot elképzelni.
Link a csathoz: http://rossettibizsu.hu/hematit-levelek-hajcsat.html

A következő két terméket pedig egymás után fedeztem fel és egymással is tudnám őket leginkább elképzelni(és egy konttyal, igen-igen tudom, de ezek annyira finom darabok, hogy hangsúlyt kell fektetni rájuk szerintem:) )

Puha kockás sál bézs színben:
Ősz lévén jönnek elő a sálak, így én is körülnézek ilyenkor, hogy mi a kínálat ezen a téren. Barna nekem már kicsit túl vontatott, a fekete meg agyonhordott színnek tűnik, ezért választottam a bézs árnyalatút, gondolván alapdarabnak jó lenne.
Link a sálhoz: http://rossettibizsu.hu/puha-kockas-sal-bezs.html

Dupla gyöngyös fülbevaló:
Régóta nézegetem, de valahogy sosem merem megvenni ezt a fülbevalót. A sállal nagyon szépen nézne ki, így legközelebb, ha lehetőségem adódik rá, beszerzek egyet, végülis.. ennyi mindenkinek jár nem?:)
Link a fülbevalóhoz: http://rossettibizsu.hu/dupla-gyongyos-fulbevalo.html

Nektek mi  a véleményetek a márkáról?
Van terméketek tőlük?
Szép napot nektek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése