2015. május 17., vasárnap

JOY-napok szerzemények

Sziasztok!
Lezárult a JOY-napok, és hát most van teljesen kész a kis bejegyzés a szerzeményeimről. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én ahogy leírtam, utálom a nagy nyüzsgést ilyenkor, viszont imádok leárazáson vásárolni. Hát ez most sem volt másképp.:D Minden ami szívem nagy vágya volt ( és egy kicsit több is) belekerült a kosárkámba.Lesz majd amivel lesz külön teszt bejegyzés is de most csak inkább egy haullist-ben mutatnám meg miket sikerült beszereznem.☺
Carmex ajakápoló:
Annyi jót olvastam róla régebben és úgy döntöttem beruházok egyre. Azóta  a kedvencemmé vált és mivel rájöttem,hogy a Müllerben majdnem 50%-kal olcsóbb mint más drogériákban,ráadásul most még 20%-kal olcsóbb, így egyértelmű volt, hogy beruházok belőle egy tartalékra☺
Ecsetek:
Külön szeretném megjegyezni, hogy azonkívül, hogy nagyon tetszik az ecsetek kivitelezése és csajos színe, nagy meglepetés volt mikor kivettem őket a kis tokból, és láttam, hogy rá van írva mihez használjuk. Ugyan angolul van de szerintem rém jópofa ötlet. Hatalmas pirospont az egész kollekcióért:)
szemhéjtusecset:
Eredetileg csak ezt az ecsetet szerettem volna de már nagyon régóta. Mivel még a Glamour napokon vettem, a Rimmel tégelyes szemhéjtust, és csak reménykedtem benne hogy nem olyan ecset van benne mint amit a kis képen mutatnak. Hát lányok, jelentem ezzel nagyon befürödtem, ugyanis mikor kinyitottam a csomagolást...Tádáááá..deolyan.. Gondoltam magamban, hogy na mindegy majd keresünk egy király kis ecsetet, s következő nap eszembe jutott ez a gyönyörű csajos kis mentazöld ecset,amit természetesen már kipróbáltam és a Rimmeles tus is és ez a kis aranyos is tökéletesen funkcionál.(A benne lévő ecsetet pedig valószínűleg rúzsecsetnek fogom használni..
korrektorecset:
Ki ne ismerné az érzést mikor megtetszik egy termékcsalád? Naa én ezzel az ecsetcsaláddal pont így jártam. Csoda a külseje és úgysem volt amúgy még ecsetem ilyen, s mivel korrektort is sokszor használok ő esküszöm csak úgy a kosaramba pattant.
nagy szemhéjpúder applikátor:
Gigászi drámának néztünk elébe a polcon. A két párbajozó én és ez az ecset. Nem tudom ti hogy vagytok vele de én utálom ezeket a kis applikátorokat. Félévszázad sem elég mire az egész szemem oké és egyenletes is rajta a festék.. behuppant a kosaramba majd kb. 20perc tengilengizés után úgy döntöttem hogy feladom. A párbajt az ecset nyerte:D
szemöldökceruza:
Szintén egy visszatérő darab, mint a carmex. Nyilván mindenkinek más szín és textúra jön be, de ha ceruzáról van szó, nálam ő az aduász. Ár/érték arányban kiváló, és lehet az ember bármennyire kezdő, akkor sem tud "redőnyt" varázsolni a szeme fölé egy szép szemöldök helyett.
L'oreál Casting Sunkiss Jelly hajvilágosító:
Na akkor erről egy kicsit bővebben. Egy apró infó rólam: soha nem tudok biztosan dönteni. Semmiben. Ami azt jelenti, hogy bármit csinálok, mindig ha bele is vágok akkor is sokszor felmerül a "jaj de hiányzik ahogy régen volt" effektus. Éppen ezért képtelen vagyok hajat festeni,pedig nagyon régen vágyom egy sötét csokoládé barna színre,de allergiás vagyok már a pár mm-es lenövésekre is amik szembejönnek velem az utcán, és nekem se időm se pénzem kéthetente festeni járni, ezenkívül hihetetlenül félek hogy nem jön vissza a hajam eredeti színe. Mert természetesen mikor elhatározom, hogy befestetem,akkor mindig rájövök hogy jaj hát tulajdonképpen én imádom így is. De azért csak csak kell a változás. Bementem egy szalonba árajánlatot kérni, hogy mégis mennyibe kerülne az hogy az én gigamegadús, hiperszupererősszálú hajacskám eredeti színének eltüntetése. Mire a fodrász (akinek ezúton is hatalmas pacsit küldök mert nagyon nagy arc volt:D) azt mondta: "Jézusom, biztos meggondolta ezt?! Ezt a gyönyörű szép hajszínt akarja eltüntetni?! Hát ez vétek!:(". Gondoltam, hogy ez igen, megkönnyítette az amúgy is instabil lábakon álló döntésem, de természetesen adott rá egy árajánlatot ami olyan 13.000 lett volna úgy hogy nem vágtak belőle.
Ezekután találkoztam(mintha a sors hozta volna elém azt az oldalt), ezzel a hajvilágosító géllel és vagy egy órán keresztül csak erről olvasgattam. Megvettem és saját és mások tapasztalatait illetve tudnivalókat írnék le nektek most róla.

Mikor látszik az eredmény?
Mások:"ÚÚÚÚÚristenjadeszipiszupi első használat után láttam az eredményt tényleg használ stb."
Én: "Most vagy én vagyok béna vagy keveset kentem de semmi változást nem látok.:("
Ez tulajdonképpen olyan mint egy oxi a hajfestéskor?
Erre konkrétan nem találtam választ de valószínűleg nem, csak a hatása hasonló és nem olyan intenzív, hogy az olyanok mint én akik sose festettek még hajat, főleg nem otthon főleg nem egyedül, még azok se tudják elrontani.
Mennyibe kerül?
JOY-napokon Müllerben véve 1000 forintért vettem de ugye ez 50%-os kedvezmény volt. Tescoban 1300 forintért láttam pont ma. Egyébként ahogy emlékszem máshol is ennyibe kerül.
Ez egy tartós hajvilágosító?
Azt írták, hogy igen. Én meg majd megmondom, ha már jobban látszik az eredmény, és hónapokig látszik is a napcsókoltaság.☺
Mennyit kell belőle használni?
Szerintem ez változó. Más blogokon azt láttam, hogy másfél tubussal elhasználtak. Namost, felmerül bennem a kérdés, hogy mi lesz a maradék fél tubussal? Ha elsőre láttam volna azt a szembetűnő eredményt amit a többiek, valószínűleg én is lelkesebb lennék, de így úgy gondolom, hogy míg a termék nem nyújtja az elvárt hatást addig bőven elég nekem az egy tubus, és amúgy sem vagyok a pazarlás híve.
Mekkora a kiszerelése?
Egy tubus 100 ml-es.
Milyen a szaga,illetve az állaga?
Mások: Nagyon fini kamilla és virág illatú, kicsit talán mézes.
Én: Mikor felkentem király, nem ragacsos, olyan mintha hajbalzsamot használnék. Az illatát inkább kellemesnek mondanám, mintsem virágosnak. ÉÉs.. itt jön a feketeleves. Mikor megszárítom. Hihetetlenül büdös. Nagyon nagyon szúrós szagú és kellemetlen. Alig lehet mellette levegőt kapni néha, így jól szellőző helységben kell használni.

Összességében a termék nálam még nem hozta a kívánt hatást de természetesen még tesztelés alatt áll. Szerintem marketing ügyileg a cégnek ez egy nagyon nagy dobása, mivel ilyennel eddig a piacon nem találkoztunk, és mint úttörő nyilván mindenki ennek szavazza majd a legnagyobb bizalmat. Remélem, mire a teszt végére érek felfrissíti egy kicsit a hajamat:) Ha szeretnétek, szívesen szentelek neki egy bejegyzést:)

Rimmel London Rita Ora kollekció:
300 Glaston-berry
Mikor elmentem, egy kedves barátnőmnek Annamarinak egy Astor rúzsért akkor volt, hogy megsajnáltam.. mintha csak suttogott volna, hogy "egyedül vagyok, csak nem hagyhatsz itt..", és valóban nem is tettem.☺
Garnier Pure arctisztító:
(Erről nincs saját képem, ugyanis bénaságomban eltörtem és elfelejtettem hova tettem..:D de egy későbbi kedvences posztba biztos, hogy beleteszem.)
Egy tanács hatására vettem meg az első flakont és annyira bevált, hogy muszáj volt betartalékolnom belőle még egyet, hisz a másik már fogyóban van. Ha a ti arcotok is hasonló mint az enyém(azaz sosem tudom eldönteni hogy mikor száraz mikor nem hol zsíros és hol nem.. igen én ezeket sose látom, de remélem nem vagyok egyedül:D), akkor nektek ez a tökéletes arctisztító. Felfrissíti a bőrt és hihetetlenül szép lesz alvás után,illetve egyenletes,és a hegeket is eltünteti bizonyos idő elteltével. Egy próbát szerintem nagyon megér.;)

Ezenkívül még vásároltam más dolgokat is, de azok főként anyukám szülinapi ajándékához kapcsolódtak, és elfelejtettem lefotózni.
Összességében meglepődtem,hogy ennyivel megúsztam az egész kis kiruccanást, de mostanság elég sok termékből kell beszereznem újat vagy kapok dolgokat, így a közelben várható még ilyen szerzeményes poszt:)
Nektek mit sikerült beszerezni?
Ha kérdésetek van írjátok meg nyugodtan.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése