2015. május 4., hétfő

Az első szárnypróbálgatásom:)

Sziasztok!

Hát íme eljött ez a pillanat is, az első bejegyzésem pillanata. Mostanában elég sok új dolgot próbálok ki és az a blog is valahogy így jött létre. Benne vagyok különböző lakkos csoportokban a Facebookon és egy pár bloggerina munkásságát követem instagramon is és úgy gondoltam hogy én is megmutatnám mit tudok. Egy fejlődési visszaigazolás lesz ez nekem is ami remélem nektek is tetszik majd.:) Eddig csak vásároltam a lakkokat csak kaptam és alkottam. Évek óta megy ez így és ezalatt az eltelt idő alatt rengeteget fejlődtem és a körülöttem lévők mind mindig irigykedve nézték a fejlődésem "nyomait".:D Aztán észbe kaptam hogy ez az egyik legfőbb hobbimmá vált. Nem feltétlen fogtok ezen a blogon nagy márkákat látni ugyanis kollégista létemre sajnos nincs annyi pénzem hogy több ezer forintos lakkokat engedhessek meg magamnak, ennek ellenére a színek minták textúrák matricák nyomdák szerelmese vagyok és igyekszem minél több áthidaló megoldás megtalálására és a lehető legtöbb kreativitásom felhasználására!:)
Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket és hogy velem tartotok majd a bejegyzéseimnél.!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése