2016. január 31., vasárnap

Moyra nyomdalemez I. Damask Drapery

Sziasztok!
Azt hiszem, hogy nem kell sokat beszélnem a nyomdalemezekről és arról, hogy milyen szuper termékek. Ám nem mindegy a beszerzési helye, például, hogy rendeli az ember akkor a szállítási költség, vagy a minták, a nyomatok mélysége, a márka egyszóval, hogy mit kapunk meg az adott termékért cserébe.
Nekem van két Moyou lemezem amitől tervezek megválni, ugyanis kezdő nyomdázó koromban(azóta remélem fejlődtem kicsit:3) ezeket rosszul választottam ki. Elötte sosem láttam, ilyet akkor is egy barátnőm vette, így nem gondoltam, hogy a minta kisebb lesz mint a körmöm. Használtam őket párszor, viszont egy idő után nem tetszett, hogy nem lehet hosszabb a körmöm ha azt a mintát szeretném viszontlátni a körmeimen. Aztán egy ideig szünetelt is nálam a technika.
Ezt követően pedig gyorsváltásban rendeltünk a BPS-től egyet és kihozta a Moyra is a saját lemezkollekcióját.




 Azóta ez a "barokk" lemez a második ami megvan a kollekcióból,de rajongok érte minden tekintetben, mert végre nem a minta szabja meg a körmeim hosszúságát.
Esetenként még mindig bénázok a nyomdázással ezért a swatcholás sem tökéletes, kérlek nézzétek el nekem mert most csináltam ilyen először, és már golyózik amúgy is a szemem a sok mintától.:)
Szerintem mindenképp érdemes beruházni rá, mert ár-érték arányban szupernek találom és rengeteg benne a minta, és 20-ból ha mondjuk 2 nem is tetszik még mindig maradt 18 okunk, hogy engedjünk a kísértésnek!☺
Nektek megvan valamelyik lemez.?:)
Legyetek jók☺

1 megjegyzés:

  1. Szerintem is szuper a Moyra nyomdalemeze, nekem az ünnepes van meg, ha nem lenne már sok lemezem, biztos vennék még többet.

    VálaszTörlés