2015. július 5., vasárnap

Mutatós esküvői ajándék

Sziasztok! Elnézést szeretnék kérni amiért így se szó se beszéd eltűntem. Mindennek megvan a maga oka, sajnos nálam több ilyen ok is közrejátszott a rövid kimaradás előidézésében, ám most itt vagyok, és új erővel szeretném megosztani veletek a kis kincseimet.!:))

Ma egy olyan dologról szeretnék írni ami szerintem nagyon pofás, nagyon egyszerű és nagyon kedves ajándék. Mikor kicsi voltam, mindig én kaptam ajándékot, aztán mikor növögettem akkor mindig én csináltam mindenkinek ajándékot.. Rajzok,karkötők,kis képeslapok, papírfigurák. aztán amikor tovább nőttem, akkor úgy komolyodtak az ajándékok, és velük együtt a kézművesség iránti szeretetem is.
Szerintem ma az embereknél ajándékozásnál két véglet van. Aki figyel arra, hogy mit ad a másiknak és aki nagyon nem. Na én az előbbi kategóriába tartozom, imádok mindent előre kitervelni az utolsó apró részletig, hogy az ajándék a lehető legszemélyesebb legyen. A mostani ajándékot a barátnőmmel készítettük el, ugyanis holnap ő is megy egy esküvőre, és én is, ám ez most az ő ajándéka amiben én segítettem.
Ezek pedig a palack bábuk.:)

Mi BB borokat használtunk hozzá, de természetesen ez ízlés kérdése, ki milyent szeretne.:)

Első lépésként mindenképp vízbe kell tenni a borokat, hogy a címke és a ragasztó átvizesedjen és egy mozdulattal le lehessen húzni. Ez hihetetlenül megkönnyíti a munkát.

Második lépésben pedig neki is állhatunk a bábu elkészítésének.

Szükséges eszközök:- 2 üveg bor
-Fehér és fekete selyemszalagok (5-5 méter szükséges mindegyikből és ez mindkét palackra elég lesz)
-Piros anyag vagy piros selyemszalag
-Ragasztópisztoly
-2 db ragasztórúd
-Csipke
-Strasszkövek
-(Ha valaki ruhaanyagból készítené természetesen az is lehetséges, itt is mint a legtöbb kreatív dolognál, mi szabjuk s álmodjuk meg a határokat, ezek az anyagok a mi babáinkhoz voltak szükségesek.)
-Olló

Elkészítésnél mindenki a maga ura de azért a fontosabb lépéseket leírom a mi palackjainkhoz igazodva.
Vőlegény:
A palack testétől kezdődően felülre két fehér csíkot ragasztunk, ez lesz a vőlegény ingje. Az öltöny elkészítése egy kicsit trükkös hiszen V alakban kell felhelyezni a fekete selyemszalagot, hogy az ing is látszódjon, így viszont a selyemszalag hátul felgyűrődik amit egy egyszerű ragasztással meg lehet oldani. Ezek után a hátsó részén a palacknak kevesebb anyag lesz így ahhoz igazodva borítjuk tovább a palackot. Ez már mindenféle csavar nélkül történik, vagyis helyesbítek, a szalagot végigcsavarod a palack testén, és helyenként rögzíted, hogy ne csússzon el a műved. Az öltözéke immár kész.:) Nyakkendőt pedig a palack nyakára kötsz piros selyemszalagból, aminek a végét öngyújtóval tudod óvatosan (tényleg nagyon óvatosan!☺) szintén V alakra égetni, hogy nyakkendő formát kapj.
Majd a végén strasszokkal díszíted a gombok helyét és a mell részen a rózsa helyét, és máris kész egy ötletes és egyedi ajándék ami szerintem bármilyen esküvői párt feldobna.:)
Menyasszony:
Az eljárás semmiben nem különbözik tulajdonképpen a vőlegény palacktól. Itt értelemszerűen az ing részt elhagyjuk. Már egyből a V alakkal kezdünk csak itt a fehér szalagot használjuk. a hátulján az anyagot rögzítjük hogy ne csúszkáljon a felesleg, ahogy a vőlegénynél is tettük, majd ezt a palackot is teljesen beborítjuk. Ezek után tetszés szerint díszítjük csipkével a szoknya részt illetve egy kis stasszkővel is körbekeríthetjük a nyak vagy a "csípő" részt.
Végezetül pedig strasszból és csipkéből egy "tiarás" fátyolt teszünk a tetejére.
 És íme a kép a mi elkészült művünkről:

Sajnos hátulról elfelejtettem lefényképezni de remélem, hogy érthető lesz a leírás mindenkinek, ha megnézi ezt a képet!:)
Szerintem nagyon jó és könnyen elkészíthető ajándék, amiben tényleg sok örömét leli mindenki!:)
Ki megy mostanság esküvőre.?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése